Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 9 december 2011

50 000 views op deze blog: bedankt allemaal!


(foto Carnavalaalstkoentje: als Voil Jeanet in 1998)
De bedoeling van deze blog was en is eenvoudig: een positief (en toch realistisch) beeld geven van Aalst Carnaval!
Omdat ik net té ver weg woon van Aalst (zo'n 75 kilometer), wou ik op één of andere manier toch mijn steentje bijdragen aan dit Volksfeest.
Het is mijn geboortestad en ik kreeg via de papfles de 'carnavalsmicrobe' mee!
De 'hoofdbrok' is nog steeds het stoetoverzicht: 2011 en 2010 op deze blog, 2009 en 2008 via de andere blog (zie "samenvatting Eigen Links" in de RECHTERkolom).
Momenteel ben ik ook volop bezig om duizenden foto's in te scannen van 1997 tot 2007 om het 'archiefje' nog ruimer te maken.

Op 8 augustus 2011 stond de viewer-teller nog op 20 000 sinds de opricht-datum van deze blog (21 maart 2010).
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.com/2011/08/20-000-keer-bedankt.html

De bewuste keuze om met meest eigen berichtgeving (en foto's) geregeld originele artikels te schrijven, of om carnavalnieuws een eigen 'touch' te geven werd blijkbaar zeer positief onthaald door jullie! (waarvoor dank!)
Vaak geeft opzoekingswerk van 'achtergrondinfo' verrassende resultaten!

Het meest opmerkelijke artikel ooit was de vaststelling dat één van MIJN Filmpjes op YouTube in Nederland leidde tot diskwalificatie van een Carnavalsgroep in de belangrijke stoet van Oldenzaal (Twente):
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.com/2011/08/ophef-in-nederland-door-mijn-eigen.html

(deze foto én mijn Filmpje leidde tot een controverse in Nederland)

Maar vooral "TOWERGATE" (dat 'losbarstte' op 23 augustus 2011) gaf een grote impuls aan de 'naambekendheid' van deze blog.
(Chart-verslag eind augustus 2011, dagen met meer dan 1000 bezoekers dankzij een "Toren"):


Hoewel er diverse andere (prima!) kanalen bestaan om Aalst Carnaval te volgen, zal ik blijven proberen om op mijn eigen manier ook in de toekomst de wereld van Aalst Carnaval toe te lichten!
En die wereld is ruim:
Op 50 000 views waren er 45 000 uit België, 1952 uit de Verenigde Staten, 1245 uit Nederland, 440 uit Duitsland en 386 uit Rusland. Maar ook uit tientallen andere landen, tot Ethiopië en Afghanistan toe werd al eens een kijkje genomen op deze blog!

Maar ook jij kan meewerken!! Je kan je 'ding' kwijt via:
Email me
Bedankt allemaal. Op naar Oilsjt Carnaval 2012!
(foto Carnavalaalstkoentje, werkhallen: november 2011)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten