Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // Peter Van Keer, Seppe Baeten & Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Binnenkort volgt Karel Van de Winkel 'De Sjalen' nog en zijn er al zeker 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 17 oktober 2024! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 16 januari 2015

Carnaval 2015: Kandidaten-Prins: Drie dromen en slechts één zal uitkomen! Het slotinterview...

   (Foto's 1 & 2 ©Patrick de Boeck & andere ©Carnavalaalstkoentje)

3 FERME KANDIDOTEN

De Prinsenverkiezing staat voor de deur en ook Carnavalaalstkoentje stond niet stil!
Uiteraard zijn we er zaterdag bij...

Maar voor het zover is, heb ik een laatste interview gedaan met de 3 'helden'!


Carnavalaalstkoentje vroeg hen hoe ze terugkijken naar hun campagnejaar
en... hoe ze vooruitblikken...

KANDIDAAT-PRINS JOERI 'DE JOE'


Joeri Mens / 41 jaar / AKV Beschomt

Joeri:
"Ik beleef nog steeds 'rustig' alles wat op me afkomt...
Al die eetfestijnen, bals, al die mensen die ik afgelopen jaar ontmoette.
Mij amuseren is iets wat ik nooit vergat!
Ik heb vroeger zoveel gedaan voor andere kandidaten en was me bewust van waar ik me mocht aan verwachten.
Ik heb veel kammeraden bijgekregen...
dat nemen ze me niet meer af.

Ik geef een vloeiende en toffe show!
Een goede show in een mooi decors...
Ook prachtige kostuums...
En er zullen ambiance-liekes zijn!
Voor alle Oilsjteneers die me kennen:
Prins worden is mijn droom!
Stemt goed! Stem nr. 1, Stem vèr 'De Joe'.."

- Persvoorstelling: KLIK
- Campagnebal: KLIK


KANDIDAAT-PRINS YOUNES


Younes Amri / 23 jaar / AKV Possensje

Younes:
"Ik had een fantastisch jaar:
niks anders dan mij geamuseerd!
Overal waar ik kwam voelde ik me goed
en op elk podium mocht ik mijn liekes brengen.
Ik had en heb een superteam, een team kammeraden...

Iedereen weet dat ik het opneem voor 'de nieuwe generatie'...
De jeugd is de toekomst van onze carnaval!
Ik breng een beetje 'iets anders' ook:
tijdens de voorbije maanden hebben we een frisse wind laten waaien door de campagne.
Ook tijdens de show zal het de moeite zijn!
Daarom: maak mijn droom waar,
mag ik eire Prins zèn?
stem voor deze jonge kadee, stem nummer twee..."

- Persvoorstelling: KLIK
- Campagnebal: KLIK

KANDIDAAT-PRINS PASCAL 'DE SALAMI'


Pascal Solemé / 48 jaar / Porteplum & Prinsencaemere

Pascal:
"Ik heb mij echt goed geamuseerd.
De laatste maanden verliep alles super!
Ik heb ook altijd gezegd dat we 'samen' kandidaat zijn
en er alle 3 voor gaan.
Al kan er maar eentje winnen,
ik hoop ook in het 'slot' op een sportieve strijd.

De repetities verliepen vlot,
maar het is een beetje afwachten naar de avond zelf.
Ik ga een volkse show brengen,
een fantastische show,
gelèk as vroeger!
Dus, wil je als Prins 'De Salami'? Stem nummer drie!"
 
- Persvoorstelling: KLIK
- Campagnebal: KLIK


NIEUWE REGELS VERKIEZING

Het Aalsterse Feestcomité heeft het aantal publieksstemmen geplafonneerd op 1000 per kandidaat.
Elke kandidaat die 1000 stemmen binnenhaalt, ontvangt het maximumaantal punten voor het onderdeel ‘publiek’.

De verkiezing bestaat uit drie delen:
- Kennisproef van de stad: 25% van de punten
- Show: 50%
- SMS 25%

We wensen alle kandidaten een sportieve 'eindstrijd' toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten