Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 16 december 2016

'Dikke Doim' Guyken droomt van scepter in 2018!

Foto's: ©Patrick De Boeck & I.F. & ©Guy Claus

DUIMEN VER GUYKEN VER 2018

Hoewel de Aalsterse Carnavalisten nog moeten uitmaken wiens droom uitkomt op 21 / 22 januari om Prins te worden van 2017, start ook de droom over de scepter van 2018 al op bij liefst 3 kandidaten!

Eén van hen probeert het voor de derde keer, Guy Claus!
En al wie wil mocht en mag nog steeds meeduimen...


Guy Claus:
"Ik ben Guy Claus, of Guy en velen kennenn me ook nog steeds 'Guy Promille', of 'Amazing Guyken'... 47 jaar en een carnavalist in hart en nieren.
Ik was al 2 keer kandidoot, in 2003 en 2005,  maar het bleef kriebelen en ik wil er een héél mooi én positief verhaal van maken!

Een échte campagne noem ik het liever niet, maar in de aanloop wou ik al eens een wedstrijdje lanceren.
Onder het moto 'Doimde Geir Oeik Mei Ver de Guy in '18...', organiseerde ik een facebookactie.
10 volwassenen kregen een prachtige set lintjes, de 10 winnende kinderen bovendien nog wat leuk speelgoed.

Op zaterdag 3 december was er de prijsuitreiking in Café De Club op het Vredeplein...
Aan de vele inzendingen te zien, ben ik heel tevreden over het verloop.
En een duim is een positief symbool, zo wil en zal ik het houden..."



Guy:
"Ik ben zelf lid van AKV Nèm Na, en ik mag rekenen op veel steun.
Ik heb veel geleerd en ben altijd de carnavalswereld trouw gebleven.
Er zijn zelfs al plannen voor het logo, voor de show, ik heb met 'Rekker' (Rudy Vinck) al een getuige en verschillende ex-Prinsen hebben hun steun toegezegd.

Dus ge ziet... 3e keer al dat ik wil Prins worden,maar nu zal het écht met de 'puntjes op de 'i' zijn.
Na 2 deelnames zonder 'bravure', zal nu alles gebeuren zoals het hoort.
Een positief team, een toffe groep vrienden en in een positieve sfeer...
Maar de rest hoor je wel vanaf april...
Dan start ik mijn campagne écht met een campagnelokaal op élk belangrijk plein van Aalst.

Tot dan mag de focus liggen op de Kandidaten en de toekomstige Prins 2017."


'Rekker' en Guy: in nov. '16  maakte Guy z'n getuige al bekend 


Guy:
"Voor de liefhebbers: de lintjes zijn nog steeds te koop!
En ik wens iedereen Prettige Eindejaarsdagen toe en een hoopvol 2017...
Oon allemool nen dikken Doim van Guy!"



Voor de campagne 2018 noteerden we ook al de namen van 2 andere top-carnavalisten: Peter Van Keer en Alex De Kegel.

Maar eerst willen we graag in de vroege ochtend van 22 januari weten wie de nieuwe Prins is van Oilsjt voor Carnaval 2017!


Artikel met dank aan Guy ver 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten