Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 15 januari 2018

Aalst Carnaval 2018 - Den Bienaver zènne worst is ook lekker als 'Toeigslet Trip'!


EXTRA SMAAK AAN LEKKER(ST)E WORST

Den Bienaver is de trotse maker van een uniek exemplaar!

Een énorme worst.... met nu ook de 'Toeigslet Trip-versie'...

Den Bienaver:
"Zoals in het liedje hé: 40 centimeter puur varkensvlees, zelf gemaakt en geen toevoeging van andere vleessubstanties. Een topproduct van topkwaliteit aan een (h)eerlijke prijs ook.
Wie ervan proeft is verkocht en ... heeft zeker geen honger meer.
Bovendien zit het in een broodje met saus naar keuze...(al geef ik graag tips...)."



Den Bienaver:
"Maar... er is meer...
Ik heb hier De Toeigslet'n op bezoek gehad: Losse Groep met veel ervaring in carnaval, én die hadden iets bij.... amai... superlekkere saus.
Gewoon perfect!

Een ajuinsaus zoals je ze nog niet proefde: zoete touch, maar ook niet té, zelfs iets 'zurig'...zachte smaak, echt... In combinatie met de braadworst is het een feest voor uw smaakpapillen!

Op regelmatige tijdstippen voorzien ze mij van verse saus en ik moet zeggen, ik ben vol verwachting als ik een verse pot zie toekomen.
De klanten zijn ook méér dan tevreden... "





Den Bienaver:
"Ik sta hier aan de Carnavalswerkhallen met mijn kraam van Cornelis Snacks nog tot kort voor carnaval.
Met (en dat weten de klanten) dagverse producten.
Met een paar 'toppers', waaronder dus mijn beroemde worst 😉.

En... ook mijn nieuwe lintjes zijn op komst..."


Christophe (De Toeigslet'n):
"Het geheim van de saus?
Oei, dat mag ik niet zeggen... Maar er is écht wel werk aan.
De ajuintjes moeten perfect zijn, en de saus bouwt zich daarna langzaam op.
Maar dat het een voltreffer is, dat kan iedereen beamen die ze
ondertussen al proefde.
Wie Den Bienaver zijn worst, met onze saus besteld (bestel een 'Toeigslet trip me warme ajoinsaas'), krijgt er van ons nog een gratis linjeken bovenop!"



Foto's: ©Carnavalaalstkoentje

Met dank aan De Toeigslet'n & Den Bienaaver!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten