Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 28 oktober 2018

Campagnebal Kandidaat-Prins Massi ver 19 - Het Sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL MASSI VER 19

Ook Massi gaf, als 2e van de 2 officiële Kandidaten-Prins 2019, zijn Campagnebal!

Massi zorgde voor een schitterende beleving en maakte er een complete 'Après Ski Fuif' van in het Forum!

Silke bezorgde ons een sfeerverslagje...

CAMPAGNELIEDJES





Semeraro Massi:
"Kandidoot Prinsj Carnaval zijn is tot nu fantastisch!
Ik geniet van alles wat we met #teamrood 🔴 al mochten beleven. Elk weekend op de baan!

Het idee van Après Ski heb ik ooit gezien in Nederland.
En kijk wat we ervan gemaakt hebben: zélf de decors voorzien, deze week de koppen van die rendieren nog laten snijden...
De kostuums waren prachtig, mijn danseressen 'top' als dansmariekes...
Ik bedank iedereen die ik zou vergeten, tot en met mijn sponsors: iedereen droeg zijn steentje bij.
De sfeer is fantastisch, het sneeuwde zelfs in oktober...

Ik ben content! En dat was het belangrijkste voor mij: het publiek amuseren én er zelf van genieten...
En vanaf nu in één rechte lijn naar de kiezink!

Kandidoot-Prinsj 2019, De Massi!"



DANKLIEDJE



GASTOPTREDENS

Arendse Kandidaten & Arendprins De Voegel


Kandidaat voor Stad Meyst & Prins Alex


CAMPAGNEAFFICHE


Reportage: Silke Hermans, verslag: Carnavalaalstkoentje
Foto's en Video: ©Silke Hermans
ALLE foto's van Silke op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten