Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // Peter Van Keer, Seppe Baeten & Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Binnenkort volgt Karel Van de Winkel 'De Sjalen' nog en zijn er al zeker 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 17 oktober 2024! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 17 juni 2019

Arendcarnaval 2020 - Voorstelling Kandidaat-Orendprinsj Debbie!


DEBBIE VER 'N OREND

Arendkandidaat 2020 Debbie stelde zich voor!

Met een toffe voorstelling in café Dug Out en een 'after party' voor de fans en sympathisanten in Café De Belskes, lanceerde Debbie haar campagne

VOORSTELLING


Debbie:
"Ik ben Debbie D’haeseleer, 31 jaar jong.
Al 8 jaar heb ik een relatie met Bjorn Barrez. Samen wonen we op den Bolleweg, net niet op den Arend, maar toch aardig in de buurt...
Ik zal het daarom niet minder goed doen, want de Arend heeft een speciale plek in mijn hart.

Sinds 2015 ben ik lid van AKV De Snotneizen, een super carnavalsvereniging. Iedereen komt met iedereen overeen. Een keitoffe bende, één grote familie. Samen gaan we naar zoveel mogelijk eetfestijnen en op bals is het altijd party. De groep is zeker en vast een grote steun voor mij."



Debbie:
"Waarom kandidaat?
Het is altijd al een droom geweest, vooral omdat ik een hart heb voor onze Arend.
Als kind keek ik élk jaar uit naar de stoet, leuk! En die sfeer was steeds prachtig.
Je bent verwonderd, haast betoverd door dat feest... Deze wijk en zijn kermis moeten gewoon blijven zoals het is, daar wil ik zeker en vast mijn steentje toe bijdragen."



Debbie:
"Ook heb ik een super team achter mij! Eén voor één mensen met een hart voor onze Arend. Zonder hen zou ik dit nooit kunnen waarmaken. Ik ben mijn team nu al zo dankbaar.
Graag zou ik ook mijn sponsors willen bedanken, mijn carnavalgroep en ook alle aanwezigen bij de voorstelling
Chris 'Den Boein', die het liedje schreef, mijne getuigen Gino... En als laatste ook mijn husband...

Nen dikke merci aan het Arendbestuur, alsook de 2 medekandidaten (Kiki en Jordy).
Uit de grond van mijn hart, bedankt om er te zijn.
Het was een super gevoel!

Laten we er samen een mooi en fantastisch jaar van maken.

Debbie."



INFO

Bal: zaterdag 5 oktober (Sint-Anna)
Eetfestijn: zaterdag 2 november ('t Capucientje)
Promomateriaal: Pulls, t-shirts en stickers te koop!
Campagnelokalen: Café De Belskes & Café Dug Out!

Facebookpagina? KLIK


CAMPAGNELIEDJE



Artikel: ©Carnavalaalstkoentje i.s.m. Debbie D’haeseleer

Foto's & Filmpje: ©Silke Hermans, Album? KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten