Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 7 oktober 2019

Campagnebal Kandidaat-Arendprins 2020 Debbie - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL DEBBIE VER 'N OREND 2020

Onder ruime publieke belangstelling, mocht Debbie als 1e van de 3 officiële Kandidaten-Arendprins 2020, haar Campagnebal geven in de Sint-Annazaal!

Debbie bracht een nieuw campagneliedje, een toffe avond vol ambiance en liet haar  publiek dat zich amuseerde genieten van een Bal Masqué

Patrick De Boeck bezorgde ons een sfeerverslagje...

CAMPAGNELIEDJE(S)





Debbie:
"Ik heb écht een 'topbal' gehad, hier kon ik alleen maar van dromen.
Maar deze droom is werkelijkheid geworden. Er kwam zoveel volk feesten!
Al mijn sponsors wil ik van harte bedanken, want zonder hen kon ik dit niet waar maken.

En ook wel een dikke merci aan mijn FANTASTISCH TEAM en de medewerkers voor hun hulp tijdens dit ganse weekend...
Ook nog eens 'super neig bedankt' voor de cadeautjes die ik heb mogen ontvangen!"



Debbie:
"Van een doos Merci chocolade, naar een leuke ring met masker op,  naar een mooie kader van Olaf, tot een super mooie horloge van Icewatch die ik kreeg van mijn ventje, in... mijn campagnekleuren 💜💙 !
Maar ook bedankt voor de talrijke flessen champagne, cava, bellini,...
Ik ga weten wat te doen....
Zelfs mijn 2 lokalen, De Belskes en Dug Out, mogen ook nog eens vernoemd worden...

Ik heb er van genoten en ik hoop jullie ook."



Debbie:
"En ja, graag zou ik mijn ventje Björn Barrez nog eens extra willen bedanken.
Want naast elke kandidaat staat een sterkte partner.
En hij stààt er toch naast mij. En samen kunnen we dit aan!!

Een dikke merci aan iederéén die er was!

Vanwege een fiére kandidaat, Debbie!"


SFEERFOTO'S


Reportage: Patrick De Boeck, verslag: Carnavalaalstkoentje & Debbie
Foto's en Video: ©Patrick De Boeck
ALLE foto's van Patrick op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK


Affiche:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten