zondag 21 juni 2026

Arendcarnaval - Bart stelt zich voor als Kandidoot-Orendprinsj 2027!

'Da's da Volkse van de Woik!'

Onder ruime belangstelling stelde Bart Junior Tanckeré zich voor als Kandidaat-Arendprins 2027.

De carnavalswereld op rechteroever leeft!
Op zaterdag 20 juni mocht iedereen kennismaken met Bart in Zaal Chopin!


Campagnelieken



Voorstelling

Bart:
"De naam is Bart Junior Tanckeré, ik ben 22 jaar en ik wil er in '27 staan om mijn kinderdroom waar te maken: Prinsj te worden van 'n Orend!

Beroepshalve ben ik tewerkgesteld bij FLO Service, het bedrijf van Michael Flores (kandidoot-Orendprinsj 2025).

Mijn pa, Dave, heeft 3x meegedaan (2004, 2005 & 2007).
In 2007 kwam zijn grote wens uit en werd hij Prinsj van ons Woik.

20 jaar later, in 2027, wil ik graag ook die scepter in mijn handen!
Vanaf het moment dat hij Prinsj was, heb ik altijd al gezegd dat ik in de toekomst ook in zijn voetsporen wil treden.

Zelf niet verwacht, maar als ik zie hoeveel mensen op hun zaterdagavond hier voor mij aanwezig zijn, dan kan en mag ik alleen maar trots zijn!"



Bart:
"Ik heb een heel goed team achter mij staan!
Die doen echt alles voor me en ik bedank ze nogmaals daarvoor.

Ik mag ze, bij wijze van spreken, dag en nacht bellen, ze zullen voor me door het vuur gaan!

Sinds dit jaar ben ik lid van een héél toffe carnavalsgroep, AKV Krejeis!

Gil De Boeck wil ik nog eens persoonlijk bedanken, want hij ontwierp het logo én schreef het liedje.
Het is een uptempo song met een hoog meezinggehalte.

Ik heb het hier 2 keer met hart en ziel gebracht, maar ik kan je verzekeren dat het met die warmte toch wel afzien was.

Maar dat heb ik er graag voor over ..."



Bart:
"Over het logo is dat 'eitje' niet alleen symbool voor het 'broeden van mijn campagne', het staat ook voor wat ik en mijn vriendin Maite in augustus mogen verwelkomen ...

Onze liefde wordt bekroond met de geboorte van een dochtertje.

Opvolging verzekerd, want we zijn beiden op en top carnavalisten, die 'microbe' zal wel in de genen zitten.

Ik hoop dat ik me dit campagnejaar volop mag amuseren, dat we 'n Orend waardig mogen buiten dragen en dat het een schitterende 'finale' mag worden op de Kiezink!"



Bart:
"Ik droeg deze avond ook op aan een emotionele, familiale gebeurtenis en vroeg een daverend applaus voor mijn dooppeter die helaas overleden is.

Ook voor hem ben ik vastberaden om Orendprinjs te willen worden.
Noteer dat we elkaar dit najaar 2 keer kunnen ontmoeten ...

Op 3 & 4 oktober is er het Eetfestijn hier in de Chopin en op 5 december geef ik mijn Campagnebal in de Sint-Annazaal!
Groeten van Bartje!

En onthou het: 'n Orend?
'Da's da Volkse van de Woik!'


Sfeerfoto's


De 'fanshop' van Kandidoot-Orendprinsj Bart(je)

🤩 Sweater: €25
🤩 T-shirt: €15
🤩 Pet: €12
😎 Sticker: GRATIS

Data voor de agenda

♦ 3 & 4 oktober: Eetfestijn (Zaal Chopin)
♦ 5 december: Campagnebal (Sint-Annazaal)



Reportage: ©Carnavalaalstkoentje i.s.m. ©AjoinPedia
Foto's: ©AjoinPedia & ©Carnavalaalstkoentje
Sfeerfilmpje: ©Team Carnavalaalstkoentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten