Welkom bij 'Carnavalaalstkoentje'

maandag 10 juni 2013

Stad Aalst zoekt nu ook 'officieel' kandidaten-Prins voor 2014!


(Foto's ©Carnavalaalstkoentje)

De Stad Aalst lanceerde een oproep om Kandidaten-Prins Carnaval 2014 warm te maken om zich in te schrijven!

"Prins Carnaval worden is een fantastische ervaring. Je beleeft Aalst Carnaval op de meest intense manier. Je komt met heel veel mensen in contact en bent een heel jaar lang ambassadeur van je stad. De stad hoopt dat er dit jaar een aantal kandidaten hun kans wagen. De strijd om de prinsentitel heeft de afgelopen jaren steeds grotere proporties aangenomen. Maar veel geld investeren in een campagne is zeker geen must. Wie zijn creativiteit aanspreekt en op een ludieke, originele manier campagne voert kan zeker en vast ook de harten van vele Aalstenaars veroveren.
De stad doet dus een warme oproep aan al diegenen die twijfelen en nog een duwtje in de rug nodig hebben. Bij wie het begint te kriebelen... Zet je kriebels om in daden en ga ervoor!
Wil jij Carnaval op een unieke manier ervaren en een jaar lang ambassadeur zijn van onze stad? Stel je dan kandidaat!"


PRAKTISCH

Wie op 2, 3 en 4 maart 2014 tijdens Carnaval Aalst met de scepter wil zwaaien moet zich dus inschrijven voor de verkiezing Prins Carnaval 2014!
De kandidatuur hiervoor dien je ten laatste 10 september 2013 in!
Kandidaten zullen uiterlijk op 1 oktober 2013 schriftelijk op de hoogte gesteld worden over de ontvankelijkheid van hun kandidatuur.

Voor 2013 is Peter 'Den Board' Van Nuffel onze Prins! Wie hem opvolgt weten we dan ergens in januari 2014!


KANDIDATEN

Zoals je eerder kon lezen op deze blog zijn er 2 Kandidaten die al een tijdje hun kandidatuur kracht bij gezet hebben:
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.be/2013/04/de-mogelijke-kandidaten-prins-2014.html

Kandidaat-Prins 2014 Bart:
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.be/2013/04/even-voorstellen-interview-met_27.html


Kandidaat-Prins 2014 Werner:
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.be/2013/04/even-voorstellen-interview-met.html



Het reglement en inschrijvingsformulier kun je afhalen bij de 'Dienst Evenementen', Keizersplein 21 b, Aalst.
Meer info ook via website Stad Aalst:
http://www.aalst.be/default.asp?siteid=1&rubriekid=723&artikelid=5436

Geen opmerkingen:

Een reactie posten