Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 19 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Dit voorjaar bezochten we opnieuw de Carnavalsacademie. Zowel 'foamhoed maken' als 'isomo sculpturen'! // Steve van Carnavalskantine Halle 13 neemt afscheid van de job na 9 bijzondere jaren! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 24 juni 2018

Arendcarnaval 2019 - Kandidoot Bram is er klaar voor!


BRAM IS ER KLAAR VOOR

Arendkandidaat 2019 Bram stelde zich voor!

Met een toffe voorstelling in zijn campagnelokaal café De Belskes, zorgde Bram Bassleer voor een spetterende start!
Al tesaumen ver den Bram, men woik in vier & vlam!


VOORSTELLING


Bram:
"Ik ben Bram Bassleer, 20 jaar, geboren in de Binnenstraat (op ‘n Orend) en magazijnier van beroep.
(Orend)-Carnaval kreeg ik van bij mijn geboorte mee.
Ik liep de stoet mee met o.a. Eirg en De Droeve Apostelen.
Momenteel ben ik fier lid bij AKV De Poipeplekkers..."



Bram:
"Als zoon van... (Peter Bassleer) ben ik opgegroeid met hét feest bij uitstek op de rechteroever, Orend carnaval.
25 jaar nadat mijn pa regerende prins was, hoop ik evenwaardig met de scepter in de handen over ons woik te kunnen regeren als Arendprins.
Elk jaar is een topeditie en dat moeten we ook in stand houden!"



Bram:
"Gelukkig sta ik niet alleen. Mijn ouders steunen mij enorm om deze droom te kunnen realiseren.
Jona (Jonathan Vlassenbroek) is mijn campagneleider en verder zijn er een heleboel mensen die meewerken achter de schermen.
Stuk voor stuk topmensen en ik zou mij geen betere compagnie kunnen inbeelden!"



PROMO EN DATA

Bram:
"Mijn eetfestijn is zaterdag 29 september in Carnavalskantine Halle 13, de hele dag. Op het menu? Lekkere brochetten!
Het campagnebal gaat door op zaterdagavond 17 november in de St-Annazaal.

Voor campagnemateriaal kunnen jullie contact opnemen met mijn mama.
Het logo is een ontwerp van Dennis De Wolf!
 

En, ge wetj et... Op Facebook tot Instagram, keje moi volgen meniejr & madam...

Met de groeten van Bram ver ‘n Orend 19!"


Promotiemateriaal:

- Button €2
- T-shirt €10
- Pull €25
- Kleine sticker €3
- Grote sticker €5

Campagneliedje:



SFEERFOTO'S


Reportage: ©Silke Hermans, ©Carnavalaalstkoentje & Team Bram!

• Foto's & Filmpje: ©Silke Hermans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten