Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 1 juli 2019

Arendcarnaval 2020 - Voorstelling Kandidaat-Orendprinsj Jordy!


JORDY VER 'N OREND

Arendkandidaat 2020 Jordy stelde zich voor!

Met een toffe voorstelling in café Peken Moens en erna een feestje voor de fans en sympathisanten, lanceerde Jordy zijn campagne!


VOORSTELLING

Jordy:
"Mijn naam is Jordy Matthieu, 24 jaar en gepassioneerd carnavalist met een 'ert ver 'n Orend'
Ik ben van Horebekeveld zelf, dus vanaf mijn 8 jaar tot nu heb ik alles meegemaakt in 'Onze Woik'.
 

Geboren en getogen!
De stoet, de prins, de sfeer, de tent... Het blijft uniek en raakt vele mensen.
Ze houden van de totaliteit, alles komt samen tot een prachtig weekend. En het is puur amusement. Het volkse primeert.
En toch slaagt het Arendse bestuur erin om élk jaar opnieuw iets uniek te brengen!"



Jordy:
"Mijn carnavalsgroep is Pertotal, daar ben ik bezig aan mijn 7e jaar.
Een groep kammeroden, waarvan ik er een aantal ken van kindsbeen af.
We zijn allemaal hevige 'feestbeesten', elk met zijn specialiteit.
Dat merk ik ook in mijn 'superteam': het logo, het liedje, de plannen voor de toekomst... Ze helpen me op elk vlak!

Ik had wat zenuwen, maar da's voor niks nodig: een avond vol vrienden, een stampvol 'Peken Moens'...
Oh ja, da's mijn campagnelokaal!"



Jordy:
"Er zijn 3 kandidoten voor de Orendscepter 2020: 3 toffe mensen, élk met hun reden om Prinsj te willen worden...
Dit is 'n Orend: hier moet je je kaarten verkopen, je playback brengen en een show.
Niémand die op voorhand zeker weet wie kan winnen.
Da's het plezante!

Een jaar lang overal op een podium staan, geregeld eens bloiven plekken en weten dat er een grote vriendengroep achter je staat!
Hopelijk een jaar vol plezier, maar daar ben ik nu al zeker van!
Met ook 'De Witten' als getuige...

Ik ben er klaar voor!
Groeten van Jordy, of zeg maar .. 'Tetjes'!!"



INFO

Promomateriaal: Pulls, t-shirts, petten en stickers te koop!


Bal: zaterdag 12 oktober (Halle 13)
Eetfestijn: zaterdag 23 november (Halle 13)
Campagnelokaal: Peken Moens
Facebookpagina? KLIK


CAMPAGNELIEDJE



Artikel: ©Carnavalaalstkoentje i.s.m. Jordy Matthieu

Foto's & Filmpje: ©Silke Hermans, Album? KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten