Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 22 oktober 2018

Campagnebal Kandidaat-Prins Meyst ver 19 - Het Sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL MEYST 19

Onder ruime publieke belangstelling, mocht Meyst als 1e van de 2 officiële Kandidaten-Prins 2019, zijn Campagnebal geven!

Meyst maakte er een 'Witter As Wit Foif' van in zaal De Burcht!
Een 'blanco succes' tot de vroege uurtjes...

Silke bezorgde ons een sfeerverslagje...

CAMPAGNELIEDJE



Bart De Meyst:
"Ik ben fier en trots dat er zoveel volk aanwezig was en dat ze zijn 'blijven plekken'.
Alles witter as wit!
Mijn 'strafblad' ook en dat was mede de aanleiding van dit idee...

Ik heb veel wit gezien in de zaal, den enen al wat origineler dan 'n anderen, maar ik ben blij dat de oproep tot 'wit' goed werd opgevolgd.
Ik moet langs deze weg ook nogmaals iedereen bedanken!
Alleen is maar alleen en zonder sponsors en vele vrijwillige handen was dit onmogelijk. Daarom ga ik geen namen noemen, om niemand te vergeten... Maar vanaf de opbouw, tot de opkuis: zonder hulp zou het onmogelijk geweest zijn!

Ze zeggen altijd dat zo'n bal een mooie repetitie is voor de kiezink, maar als dat zo is, dan ben ik trots op al mijn supporters!
Eén voor één mensen waarvoor ik mijn best blijf doen.
We gaan nu de laatste fase van de campagne in en wees gerust, we zullen nog veel... 'blijven plekken'!!


Eire kandidoot, Meyst vér 19!"


GASTOPTREDENS

Arendse Kandidaten & Arendprins De Voegel


Kandidaat voor Stad Massi & Prins Alex


CAMPAGNEAFFICHE


Reportage: Silke Hermans, verslag: Carnavalaalstkoentje
Foto's en Video: ©Silke Hermans
ALLE foto's van Silke op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten