Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 4 november 2019

Campagnebal Kandidaat-Arendprins 2020 Kiki - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL KIKI VER 'N OREND 2020

Onder ruime publieke belangstelling, mocht Kiki als 3e van de 3 officiële Kandidaten-Arendprins 2020, haar Campagnebal geven in de Sint-Annazaal!

Kiki bracht een nieuw campagneliedje, een disco-thema dat haar publiek liet meegenieten, dansen en amuseren tot de ochtendstond!

Silke Hermans bezorgde ons een sfeerverslagje...

CAMPAGNELIEDJE(S)



Kiki:
"Waar moet ik beginnen ...
Foto’s zeggen soms meer dan genoeg...

Bedankt aan alle sponsers, medewerkers, mijn showteam, dansjuffen, mede-kandidaten Debbie en Jordy, kandidaten voor stad, Werner en Yvan, ...
Ook de genodigden, de fans, de sympathisanten en al de anderen die komen feesten zijn op de “Kiki-Disco” 🎉

Maar vooral bedankt aan mijn grote en kleine toppers ! Bedankt dat ik het podium mocht delen samen met jullie! Wat ne sjansjaar bennekik seg! ❤️

Ik hoor de mensen nog zeggen .. 'aa Kiki die kan alles al, daar verwacht ik veel van'.
Maar ook voor mij was dit geen gemakkelijke taak om én te dansen én te zingen én om gewoon 'de kandidaat' te zijn...
Ik moest ook alles leren en het was allesbehalve makkelijk!
Veel zweet, verlegenheid, vermoeidheid, maar vooral ook veel tranen tijdens en na de repetities..."



Kiki:
"Ondanks dat ik misschien 'geen gemakkelijke' ben en iedereen 'afgezien' heeft met mij, ben ik een doorzetter die weet wat ze wil en niet direct content is met alles... en waarom?
Ik wil zijn wie ik ben: op én naast het podium. En ik wil ook het beste van mezelf kunnen geven om naar die ene titel van Orendprinsj te kunnen strijden 💪🏼

'Genieten' is voor mij het belangrijkste wat ik wil doen!

Want... 'We doen d’er op zen minsjt nog 40 boi!'

Dikke merci allemaal!!

Kiki🎀🎉 "


SFEERFOTO'S


Reportage: Silke Hermans, verslag: Carnavalaalstkoentje & Kiki
Foto's en Video: ©Silke Hermans
ALLE foto's van Silke op Facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten