Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 17 juni 2018

Arendcarnaval 2019 - Kandidoot Kris gaat ervoor!


KRIS ZIJN 2e POGING

Arendkandidaat 2019 Kris stelde zich voor!

Met een gevarieerde 'persconferentie' in zijn campagnelokaal Drie Velden, zorgde Kris De Smet voor zijn campagnestart als kandidoot-Orendprinsj 2019!

VOORSTELLING


Kris:
"Mijn naam is Kris De Smet, 44 jaar, woonachtig te Aalst en werkzaam bij Colruyt in Erpe-Mere.
Als enig kind en geboren en getogen Aalstenaar ben ik de fiere papa van Jarni, Niels en Evi. Samen met mijn Bieken heb ik besloten om voor de tweede keer mijn kans te wagen als kandidaat prins van onze Orend. Naast carnaval ben ik in mijn overige vrije tijd jeugdtrainer bij SK Herdersem!"



Kris:
"Carnaval kreeg ik met de paplepel binnen en ik startte mijn carnavalscarrière op 12-jarige leeftijd bij SRO en nu ben ik lid van AKV Kompasje!
Al vele jaren werk ik mee achter de schermen en ga ik mee op tournee met kandidaten-prins voor de stad en voor onzen Orend..."



Kris:
"Vele mensen vragen mij waarom een tweede keer?
Wel die microbe die diep vanbinnen zit, die microbe om mijn droom waar te maken om prins van onzen Orend te worden, die is na mijn kandidatuur in 2013 misschien wel in slaap gevallen, maar nooit echt verdwenen.

Dit jaar op de popverbranding kwam ze door extra stimulatie van enkele vrienden weer tot leven en zodoende werd de sluimerende gedachte weer realiteit!
Ik hoop er samen met mijn medekandidaten een schitterend jaar van te maken, een jaar waarin we ons allen samen amuseren! Waar we allen samen onzen Orendwijk een grotere plaats op de kaart geven!"



PROMO EN DATA

Kris:
"Mijn eetfestijn gaat door op 8 & 9 september in de carnavalskantine ‘Halle 13’
Het campagnebal is er op zaterdag 24 november in (eveneens) carnavalskantine ‘Halle 13’

Rest mij enkel nog heel veel mensen te bedanken!
In de eerste plaats Tom van Café Drie Velden, die ervoor zorgde dat we hier vanavond konden aanwezig zijn. Leslie van De Toerenbiejoekes voor de pompier die ter beschikking was voor mijn promomateriaal. Al mijn sponsors die het mogelijk maakten dat promomateriaal te kunnen hebben.

Ik dank eveneens de mensen, de carnavalisten uit de verschillende groepen die achter mij staan, mijn teams en niet te vergeten mijn eigen groep AKV Gebosjt."


Campagneliedje:



Kris:
"Met enige trots ga ik nu voor jullie mijn campagneliedje brengen. Voor mij is dit een uniek exemplaar, omdat op dit liedje ook mijn songwriter, de kandidaat voor ’26, hoofd van mijn dansteam én mijn Bieken, te horen zijn!
Ik hoop dat jullie er van genieten en samen met mij er nog een gezellige avond gaan van maken!

Met de groeten van Kris ver ‘n Orend 19!"



Promotiemateriaal:

- Pull €25
- Polo €18
- Pet €15
- Sticker klein €5
- Sticker groot €10


SFEERFOTO'S


Reportage: ©Silke Hermans, ©Carnavalaalstkoentje & Team Kris!

• Foto's & Filmpje: ©Silke Hermans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten