Timmy is 'Kandidaat-Prins 2026'!
Wie wordt de 72e Aalsterse Prins Carnaval en mag op de vroege zondagochtend van 19 oktober 2025 met de scepter zwaaien?
Op vrijdag 4 april stelde Timmy zich voor in café The Chaplin, Koolstraat Aalst!
Het talrijk opgekomen publiek én zijn supporters, waren alvast laaiend enthousiast!
Campagneliedje
Wie is Timmy ver ’26?
Timmy:
"Ik ben 'den Timmy', Timmy Van Delsen, binnenkort 39 jaar.
Schilder van beroep.
Opgegroeid in Oilsjt, in een carnavaleske familie, samen met mijn petje Johny De Mol, beter bekend als 'Kamiel Plezant'.
Hij was beroemd door zijn tweevoudige deelname aan de Prins Carnaval verkiezing én als zanger bij het Stemmingstrio, dat indertijd in héél Vlaanderen bekend werd.
In 1972 bracht hij het lied 'Iendracht Veroit' uit, dat uitgroeide tot hét clublied van voetbalclub Eendracht Aalst!
Dus, als jonge kadee ging ik al véél 'boiten mé carnaval', van café naar café, vastelauved werd met de paplepel meegegeven!"
Timmy:
"In 2004 werd ik 'Mister Ajoin'.
Daar is de kriebel toch wat gekomen, om het mij eens te wagen als kandidaat-Prins.
Maar niet zonder dat ik 'mocht van Eline', zij is de mama en plusmama van onze 4 kids (18, 16, 9 en 7 jaar).
Ergens onderweg, toen we op congé waren, vroeg ze me zelf: 'gojje da na nog isj doeng, kandidoot zèn?'
En ja, vandaar de keuze voor het nummer 'Come On Eileen', in 't Oilsjters 'K Mag van Elien'.
Na vele jaren 'zagen' (en wachten tot ook de kinderen al wat groter waren), mag ik van Elien meedoen voor 'Prinsj'.
Een kinderdroom die uit mag komen, kandidaat zijn voor mijn stad!"
Timmy:
"Mijn carnavalscarrière bestaat uit 20 jaar 'dienst' bij De Zieke Zjieratten-Twiekierenniet, waarvan 5 jaar voorzitter.
Na de overwinning in 2017, was voor mij de cirkel daar rond.
Ik besloot om naar Possensje te gaan, waar ook mijn vrouw al eerder lid van was.
Ondertussen ben ik al 7 jaar bij deze 'Groep van 't stad'.
Campagne voeren, is ook de nodige sponsors vinden.
Ik wil ze alvast één voor één bedanken, ze steunen mij en ik zal hen niet teleurstellen!
Verder nog 'nen dikke merci' aan de vele supporters die me op handen dragen, ook voor jullie ga ik me 100, zelfs 200% geven!"
Timmy:
"Hoe wij het aanpakken?
We willen top entertainment, komedie en de nodige spanning brengen.
Pas als mensen zich daarbij amuseren, dan is het geslaagd!
Het is een jaar waarin ik zal bewijzen wat ik waard ben, uiteraard gaan we er een lap op geven!
Het logo bestaat uit een Ajoin, een TV, 'Timmy 2026 Oilsjt' en het 'play'-symbool!
Op de eerste avond (de voorstelling) mochten de aanwezigen 'aflevering één' zien, maar het zal een reeks toffe momenten worden op TV '26 of 'Timmy ver 2026' op 'Timmy Teivei'...
De Tele-Timmy's hebben al voor de nodige vrolijke noten gezorgd, de Timmy-merchandising is reeds te verkrijgen, kortom, we zijn gelanceerd!
Groeten van Timmy, kandidoot-Prins van Oilsjt ver 2026!"
De 'fanshop' van Kandidoot Timmy
🤩 Pull: €25
🤩 Polo: €20
🤩 Pet: €15
😍 Pakket: €55
-> Eetfestijn op 16 mei & 17 mei @Parochiaal Centrum Hofstade.
Op het menu?
Balletjes in Tomatensaus, Vol-au-vent of Tong in Madeirasaus!
Alles geserveerd met frietjes en groentjes.
• Reportage: ©Team Carnavalaalstkoentje i.s.m. ©AjoinPedia
• Foto's & Filmpje: ©Team Carnavalaalstkoentje i.s.m. ©AjoinPedia
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten