Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 6 april 2018

Arendcarnaval 2018 - Prins Jerry Vinck 'De Voegel' heerst 3 dagen over de Arendwijk!

Foto: ©Rutger Lievens

ARENDPRINS TROTS OP KOSTUUM

Prins Rechteroever koos bewust voor ROOD

Prins 'De Voegel':
"Mijn jongensdroom die uitkomt, mijn 'doel'... Arendprins worden...
Toen mijn pa op 31 december 2009 overleed, was dat een grote schok...
Net voor hij stierf, zei hij dat ik moest meedoen met de verkiezing van Arendprins.
Het is zijn wens én mijn 'droom' die nu waarheid werd...

De datum 31/12/2009 is ook verwerkt in mijn kostuum...

Ik koos bewust een roodkleurige stof: mijn pa droeg altijd roodkleurige hemden. De basis van het kostuum komt van bij Salon Roger in Maaseik, maar voor de hoed en cape kozen we voor Aalsterse accenten..."



Prins 'De Voegel':
"Het logo van 'Voegel' heb ik op mijn kostuum verwerkt...
Steven en Eva van Lavaprint werkten het borduurwerk uit. Resultaat? Een prachtige mantel!"



Prins 'De Voegel':
"Linda was uiteraard onmisbaar voor de hoed.
Ook een bewuste keuze, want zij is gekend om die heel fijn af te werken, met ook daarin prachtige details en een persoonlijke 'inbreng'...
Het eindresultaat: een fantastisch mooi, gepersonaliseerd kostuum! Iets waar ik érg trots op ben!!"



3 DAGEN FEEST

Programma met voor élk wat wils!

Prins 'De Voegel':
"Arendcarnaval is het mooiste wat er is!
Ik wil als Arendprins, maar ook als jongen met een hart voor Arend, iedereen dit weekend uitnodigen om aanwezig te zijn!
Van kandidaat, vriend, voorstander tot tegenstander...

Allemaal welkom op Onze Arend!!! Voor een super ediesje van ORENDKEIREMIS EN -CARNAVAL!!!"


Doorlopend: Kermisattracties, plein wijk Horebekeveld, tevens de plaats van de Feesttent!

* Vrijdag 6 april:
 • 19u: Opening Feesttent
 • 20u: Rondgang Arendse Cafés
 • 22u30: Optreden 'Het Feestteam'

* Zaterdag 7 april:
 • 15u: Kindernamiddag met Clown Rocky
 • 20u: Start 'Bal van de Orendse Prinsj'
 • 21u: Optreden Jonathan Hunninck
 • 23u30: Optreden Swoop

* Zondag 8 april
 • 10u-14u: Vorming Stoet
 • 14: Reclamestoet, gevolgd door de Orendse Carnavalstoet
 • 20u: Prijsuitreiking
 • 23u: Sluiting van de Feesttent



Reportage: ©Carnavalaalstkoentje

Foto's: ©De Voegel & ©Rutger Lievens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten