Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 19 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Dit voorjaar bezochten we opnieuw de Carnavalsacademie. Zowel 'foamhoed maken' als 'isomo sculpturen'! // Steve van Carnavalskantine Halle 13 neemt afscheid van de job na 9 bijzondere jaren! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 24 juni 2019

Arendcarnaval 2020 - Voorstelling Kandidaat-Orendprinsj Kiki!


KIKI VER 'N OREND

Arendkandidaat 2020 Kiki stelde zich voor!

Met een toffe voorstelling in café @ De Parking en erna een feestje voor de fans en sympathisanten, lanceerde Kiki haar campagne

VOORSTELLING


Kiki:
"Ik ben Kiki (Kimberly) Smets, 26 jaar...
Passies? Carnaval en in het bijzonder 'Onzen Orend', dansen en op tijd iets eten.
Ik dans vaak mee met kandidaten-(Orend)Prinsj en kan moeilijk stilzitten...
Mezelf volledig ontplooien lukt me bij mijn carnavalsgroep Zieke Zjieratten–Twiekierenniet, maar ook tijdens de Carréshow van De Prinsengarde kan je me op het podium zien staan..."



Kiki:
"Waarom ik wil meedoen?
Mijn ouders wonen aan Den Eendracht en elk jaar gingen we op 'den hoek' naar de stoet kijken.
Zo ben ik van kindsbeen af al fan van den Orend.
Ik was altijd in de ban als ik de prins zag passeren.

Vanaf 2015 heb ik alles van dichtbij meegemaakt toen Sven voor de 2e keer meedeed voor Arendprins. Nadien is de liefde voor den Arend blijven groeien.
Ik amuseer mij enorm wanneer ik 3 dagen “de tent” mag betreden en mij volledig mag laten gaan."



Kiki:
"Waarom 2020?
Ik ben 'Jaartal-bijgelovig'
5 jaar na Evy, 15 jaar na Vero... Dus nu is het terug tijd voor een vrouw als Prins!
In 2013 deed ik al mee voor stad... Doordat ik nog te jong was en studeerde, was het een beetje te vroeg en moest ik stoppen.
Maar dit jaar is den tijd rijp om door te gaan en doe ik een 'stapken noor veir', (door komt het toch op neer)....
Een gans joor in de weer ver onzen Orend en de volkse sfeer...

Bedanken doe ik al mijn sponsors, familie, vrienden, carnavalisten uit mijn groep en alle mensen die me steunen en / of aanwezig waren bij de voorstelling.
Ja, er werd een nieuw en fris logo ontworpen, iets met 'typische Kiki'-symbolen: een discobal, en een Arend... In totaliteit? KIKI!!

Voor de fans: er zijn pullovers, t-shirts, en 'plekkers' te koop

Veel liefs, Kiki!"



INFO

Bal: zaterdag 2 november (Sint-Annazaal)
Eetfestijn: zaterdag 14 december (Chopin)
Promomateriaal: Pulls, t-shirts en stickers te koop!
Campagnelokaal: Chopin

Facebookpagina? KLIK


CAMPAGNELIEDJE



Artikel: ©Carnavalaalstkoentje i.s.m. Kiki Smets

Foto's & Filmpje: ©Silke Hermans, Album? KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten