Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 8 april 2015

'Oit Liefde ver n'Orend'... Prins Evy nodigt jullie uit op Arend Carnaval & Arend Kermis!

                 Foto's: ©Carnavalaalstkoentje

Het weekend van 10, 11 & 12 april 2015 mag de Arendwijk haar eigen carnaval vieren!
De 35e editie heeft een goed gevuld programma!
Maar ook de 2e vrouwelijke Prins!

Carnavalaalstkoentje sprak met Arendprins Evy Heck!


Carnavalaalstkoentje:
"Hoe omschrijf je Arend Carnaval?"

Arendprins Evy:
"Orendcarnaval is een mix van de goede dingen des levens;
een gezellige kermis waar iedereen iedereen kent, gecombineerd met nen echten oilsjtersen carnaval en dat allemaal onder een lentezonnetje..."



Carnavalaalstkoentje:
"Het nadert nu, hoe leef je ernaar toe?"


Arendprins Evy:
"Ik heb geen stress, maar vooral kriebels in de buik...
Ik kijk echt uit naar het komende weekend!
We gaan ons volop amuseren met de mensen de me een heel jaar gesteund hebben!
Ik kijk vooral uit naar mijn kostuumvoorstelling, naar de reacties van de mensen...
Ik ben dol op mijn kostuum het is eens iets anders, gewaagd maar vooral het is volledig 'ik'!
Mijn dochter wordt ook stilaan ongeduldig want ze wil haar kostuum ook aan iedereen laten zien..."



Carnavalaalstkoentje:
"Elke kandidoot heeft een sterk team achter zich..."

Arendprins Evy:
"Ik ben daarom iedereen die me steunde hartelijk dankbaar!
Ik heb vrijdag dan ook iets klein in petto voor mijn team...
Ik kan totaal niet stikken, maar heb een snelcursus gevolgd..."



Carnavalaalstkoentje:
"Wat zijn je verwachtingen?"

Arendprins Evy:
"Ik kijk er enorm naar uit en hoop dan ook dat alles vlot verloopt het hele weekend...
Maar we gaan toch ook even stilstaan bij de mensen van het vroegere Arendbestuur en in het bijzonder Willy Redant, die we onlangs verloren zijn."

   (©Carnavalaalstkoentje: dochter Evy links, vader Freddy rechts)

Carnavalaalstkoentje:
"Je blijft jezelf altijd...
Maar toch is het uniek: na de vader (1983), ook de dochter als Arendprins..."

Arendprins Evy:
"Ik ben steeds van in het begin mezelf gebleven en men wist altijd wat men aan me had...
Zo ben ik nu eenmaal een spontane flapuit die haar super graag amuseert en bovenal heel veel respect en waardering heeft voor de mensen die me van de eerste tot de laatste minuut steunen.
Dat vind ik een mooi geschenk naar ons papa toe...

Ook al zag hij het iets groter dan ik (Stad Aalst), toch is hij een fiere papa.
Dit was een soort van geschenk/eerbetoon...aan een super papa...
Hij heeft het heel moeilijk gehad en is door het oog van de naald gekropen en is nu terug aan de betere hand en ik wou daarom vooral zo iets voor hem doen, wou hem trots en fier maken zoals hij al zo vaak voor mij heeft gedaan!"


 Carnavalaalstkoentje:
"Al iets meer over je kostuum?

Arendprins Evy:
"Ik licht een tip van de sluier op, OK?
Van hoed tot kostuum ben ik de enige prins waarvan alles van echt Orend fabricoot is!
Met een prachtige cape, geborduurd door Anita!"



Carnavalaalstkoentje:
"Het programma even toelichten?"

Arendprins Evy:
"Op vrijdag  10 april stel ik om 19u mijn kostuum voor,
erna de opening van de Arendkermis en een rondgang in de cafés.
Om 22u komt Sam Gooris langs.

Zaterdag 11 april is er in de namiddag vanaf 15u een kindernamiddag...
Om 20 u mijn bal met tal van gastoptredens en rond 22u komt Wim Leys en rond middernacht Yves Segers.

Zondag 12 april de reclamestoet en de Carnavalstoet.
's Avonds nog de prijsuitreiking, om 22u vuurwerk en omstreeks 23u is het gedaan...
Maar daar denken we nog liever niet aan hé...
Iedereen WELKOM op onze unieke 'n Orend.

Met de groetjes van een fiere Prins Evy!"


We wensen Prins(es) Evy een superweekend toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten