Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

donderdag 26 juni 2014

*REPORTAGE / INTERVIEW* Even voorstellen: 'Younes' als Kandidaat Prins Carnaval 2015!


INLEIDING

Onder ruime Persbelangstelling stelde 'Younes' zich in de Sint-Annakring voor op woensdag 25 juni 2014.

De petjes, stickers, pulls of t-shirts kregen hun publieke doop...
Want 'Younes' wil het nu al duidelijk maken: de 'is het nu tweede, derde of vierde' Kandidaat-Prins voor 2015 is HIJ!

Carnavalaalstkoentje was erbij en maakte volgend sfeerverslag.

STUNT


Met een filmpje daagde Younes z'n mede-kandidaten meteen uit: durven ze ook een duik nemen of... betalen ze hem liever een pita?!

Younes gaan geen uitdaging uit de weg...



WIE IS YOUNES?


Younes kreeg wat hij wou: een uitgebreide persbabbel met humor en 'zelfkennis'!

In een 6-tal minuten gaf hij een demonstratie van z'n spraakwaterval, zoete fratsen en af en toe een opvallende uitspraak: deze jongen heeft er zin in.

• Luister, kijk en geniet mee:



Carnavalaalstkoentje:
"Wie is Younes?"

Younes:
"Zoals ik al zei in het filmpje: ik ben Younes Amri, Oilsjteneer en ook carnavalist.
Ik wil er zijn voor alle carnavalisten, maar zéker ook voor de jeugd!"

BAND MET CARNAVAL


Carnavalaalstkoentje:
"Welke band met carnaval?"

Younes:
"In 2007 kwam ik bij De Zieke Zjieratten-Twiekierenniet terecht.
Maar reeds lang daarvoor ging mijn ma al van kinds af aan met mij naar de stoet gaan kijken.
De 'kriebel' was er dus al van toen ik heel klein was..."

Bij Possensje zit ik nu en het is ook die groep die mij volop steunt, samen met zovele anderen, waarvoor dank!"


DEFINITIEF


Carnavalaalstkoentje:
"Hoe kwam je op het idee Kandidaat-Prins te willen worden?"

Younes:
"Uiteindelijk kwam er ook dit jaar in de gazet: 'Wie durft Kandidoot-Prinsj zèn'
En ik dacht...Verdikke... 'ik durf'...
Maar nog even getwijfeld.
 

Pas toen men ook in de krant verwees naar  'campagne gelijk als vroeger', wist ik: nu is het MIJN moment!
Eerst nog overlegd met 'kammeroden' en familie en zo heb ik besloten om
'mij aan te geven' als kandidoot-Prins..."

DOEL


Carnavalaalstkoentje:
"Wat is de bedoeling, welk streefdoel heb je?"

Younes:
"Ik wil Prinsj worden van iedereen, maar uiteindelijk ook ne keer de jeugd naar voor brengen!
In het carnavalsmilieu worden die zo altijd wat 'achteruit geschoven'..."

MOUSTACHE


Carnavalaalstkoentje:
"Wat opvalt: opmerkelijke kenmerken aan het promo-materiaal!"

Younes:
"Ik heb uiteindelijk niet gekozen voor een logo, ik wou eerder 'ne zotte foto' van mij.
De inspiratie ligt daarvan in Parijs: beroemdheden maken met hun 'vingerken voor hun neus' een 'moustacheken' en ik wou ook eens zoiets..."

INFO

Carnavalaalstkoentje:
"Wat moeten we nog meer weten van jou?"

Younes:
"Op 27 en 28 september hou ik mijn eetfestijn in zaal Artichoke in Erpe, het campagnebal gaat door op zaterdag 22 november in het Forum.

Op mijn facebookpagina gaan we veel nieuwtjes geven en ja, hopelijk ook via alle andere media en je blog...
Ik zie het helemaal zitten: groeten aan iedereen van Younes...

Tes toid! Want de nieve generausje is e foit! "

CAMPAGNELIEDJE



We wensen Kandidaat-Prins 'Younes' veel succes en een geslaagd campagnejaar toe!

Artikel: ©Carnavalaalstkoentje i.s.m. Younes

Foto's & Filmpje: ©Carnavalaalstkoentje / ©koentje75 op YouTube


Eerder artikel: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten