Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 17 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

dinsdag 15 maart 2016

Fabio is Prins van Belgie!


FABIO PRINS

Aalst heeft in 2016 ook nog een derde Prins in z'n rangen:Fabio Follador!

Hij was Kandidaat-Prins voor Andersvaliden 
'Nationale Prins En Prinsesseceamere van Belgie' !

En op zaterdag 12 maart mocht hij zich in Oostakker bewijzen!

DRA maakte het video-beeldverslag KLIK

Wij geven u een sfeerverlsag dankzij Hans Stieperaere 
                    & Fabio zelf...


Fabio:
"Het was super e!
Ik wist dat er veel volk achter me ging staan,
maar zoveel?
Naast de bus, kwam er nog een pak volk met de auto ook...
En de zaal kleurde helemaal Oilsjters!"



Fabio:
"Ik mag trots en dankbaar zijn voor de mensen die er waren voor me:
de logistieke steun,
de danseresjes,
de liedjes,
de decormakers...
Mijn getuigen, de organisatoren...
en uiteraard de fans!
Dankuwel allemaal..."



Fabio:
"Dat de Prins van mijn geboortejaar er zou zijn vond ik ook uniek:
merci Patrick De Neve, de prins van 1986!"



Fabio:
"De show zelf waren dus die 3 liedjes,
waaronder dat van 'Waar zijn die handjes'.
De ganse zaal ontplofte!



Fabio:
"Ik mocht dan wel de enige kandidaat zijn,
deze Prinsentitel is toch belangrijk in het carnavalswereldje!
Je moest je bewijzen in een show van een 25 minuten...

Maar ik zal het nooit vergeten:
ik ben zo trots om Prins van België te mogen zijn,
dankzij de steun van 'moin Oilsjt'!
Mijn droom kwam uit..."



Met dank aan Fabio, z'n entourage & fotograaf Hans Stieperaere!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten