Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 4 december 2016

Campagnebal Kandidaat-Prins 2017 'De Ronny' liet De Flora ontploffen met 'toronnyland'!

Foto's & Filmpjes: ©Carnavalaalstkoentje / ©koentje75

CAMPAGNEBAL RONNYVER 2017

Onder het moto 'De Flora ontploft',  mocht Ronny (Eemans) het 3e Campagnebal brengen van de 4 Kandidaten-Prins 2017!


Ronny  wou de Flora doen 'ontploffen':
"Merci om hier allemaal aanwezig te zijn!
Ik zie er al een hele tijd naar uit:
dit bal en over een grote maand de Prinsenverkiezing!

Ik bedank mijn sponsors, mijn super-campagneteam,
mijn familie en ook mijn rechterarm
'ik em sjans, ik em er droi...
Stefaan, Stefaan en Stephan!'

Merci aan de mensen van de decors,
de ploeg die massaal meehelpen hier in de zaal,
zowel voor-en achter de schermen!

Mijn danseresjes, ze zijn niet professioneel,
maar er wel professioneel mee bezig!

Enkel dankzij de inzet van velen en velen,
kan ik slagen in mijn opzet:
eire kandidoot zèn en als 't mag eire toekomstige Prinsj!
Want daar doen we het voor tenslotte!

Groeten, Kandidoot-Prinsj 2017,
Ronny!"



AFFICHE




CAMPAGNELIEKES RONNY





FOTO'S OPTREDEN RONNY


SFEERFOTO'S

Foto's:©Patrick De Boeck

-> KANDIDATEN STAD


-> SFEERFOTO'S


Facebookalbum: KLIK
Facebookalbum Patrick De Boeck: KLIK
DRA-reportage: KLIK

Artikel met dank aan Kandidaat-Prins 2017 Ronny!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten