Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 19 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Dit voorjaar bezochten we opnieuw de Carnavalsacademie. Zowel 'foamhoed maken' als 'isomo sculpturen'! // Steve van Carnavalskantine Halle 13 neemt afscheid van de job na 9 bijzondere jaren! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

donderdag 13 augustus 2015

Arendcarnaval 2016: 'Jel' is kandidaat!

Foto's: ©Carnavalaalstkoentje / Patrick De Boeck / Oilsjt een W.

'N OREND

Arendcarnaval beleefde een succesvolle editie in 2015,
dus droomt men al luidop van... 2016!

Kandidaat 'Jel' contacteerde ons...
En we zochten hem op...

Carnavalaalstkoentje:
"Stel jezelf eens voor?"

'Jel':
"Ik ben Jel Christien, 19 jaar oud en al enkele jaren lid van AKV Zwisj. 
Mijn hobby’s zijn toneel spelen, voetbal spelen/training geven en samen met Zwisj carnaval vieren."


KANDIDOOT

Carnavalaalstkoentje:
"Hoe kwam je ertoe kandidoot te worden?"

'Jel'
"Vroeger kwam ik altijd met familie naar Arendcarnaval kijken. 
Toen Nick kandidaat was speelde de gedachte, dit wil ik ook!
Elk weekend samen op de baan, gaan eten, drinken (niet onbelangrijk) en overal een ‘lieke zingen’. Dit jaar met Arendcarnaval had ik tettenplekkers laten maken met daarop “Jel ver ’17 op ’n orend”. Datzelfde weekend werd ik daar enkele mensen aangesproken die me wouden helpen, waarom wachten tot in 2017?

Alles is toen in een stroomversnelling gekomen.
Er komt heel wat bij kijken bij de campagne en ook de show.
Ik heb gelukkig ondertussen heel wat steun mogen ontvangen van o.a. mijn groep AKV Zwisj en nog andere carnavalisten uit diverse groepen die me willen helpen.
Zowel het campagneteam als het showteam is een mix van jong en oud. Ook mijn beide ouders steunen mij in het voeren van campagne.
Dit jaar hoop ik vooral een leuk campagnejaar met vrienden te mogen beleven en op de verkiezingsavond ‘ne ferme show’ te kunnen brengen en mij uit te leven!
En hopelijk de drie dagen Arendcarnaval te mogen beleven als prins.

Kom zeker ook naar de Avondmarkt op 'n Orend op 21 augustus!

Groeten, 
kandidoot-Orendprinsj 2016, 'Jel'..."


Facebookpagina Jel: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten