Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 19 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Dit voorjaar bezochten we opnieuw de Carnavalsacademie. Zowel 'foamhoed maken' als 'isomo sculpturen'! // Steve van Carnavalskantine Halle 13 neemt afscheid van de job na 9 bijzondere jaren! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 28 augustus 2015

*DUBBEL-INTERVIEW* Aalsterse Kandidaten-Prins 2016 Cali en Dennis: "Dit is vooral genieten!"

Foto's: ©Carnavalaalstkoentje & Patrick De Boeck

Cali en Dennis zijn al enkele maanden kandidoot-Prinsj 2016!
Tijd voor een korte 'evaluatie' en een 'tussen' interview...

*Sinds dinsdag 15 september zijn ze officieel de 2 Kandidoten-Prinsj 2016!*

De dag dat één van hen onze huidige Prins Joeri opvolgt,
komt steeds dichterbij...



ERVARING

Carnavalaalstkoentje:
"Hoe ervaar je die eerste intensieve campagnemaanden?"

Cali:
"Super! De sfeer is goed, het campagneteam doet hard zijn best en alles verloopt naar wens.
Ik mag eigenlijk nu al zeggen,
dat ik vooral veel geniet van alles...
Want dat is het belangrijkste!"


Dennis:
"Ik heb me al verschrikkelijk geamuseerd!
Dat ik mag 'buiten komen' in plaats van vastgekluisterd aan een tekentafel...*lacht*
Mijn team doet het super en de sfeer is dat ook!
Maar vooral dat ik dit 'mag' beleven..."



HOOGTEPUNTEN

Carnavalaalstkoentje:
"Wat is je het meest bijgebleven tot nu?"

Cali:
"Hét moment was de dag van mijn pullovers:
zoveel steun van 'mijn' volk op de Arend ook...
En ook wel de vele mensen die je ontmoet:
veel vrienden bijgekregen...
En de positieve energie!
De Calisong, wat ze daar allemaal niet voor doen..."


Dennis:
"Uiteraard ook mijn opstart,
maar ook het voetbaltornooi van Possensje:
mijn 2 ploegen gemotiveerd in het thema van De Kampioenen!
En...de platenstudio induiken samen met Nicole Schellink:
een eer voor mij!
Ben niet de enige, maar vond het echt een geweldige ervaring."



KILO'S

Carnavalaalstkoentje:
"Al die eetfestijnen...
Hoe zit het met de kilo's?"


Cali:
"Ik ben wel wat bijgekomen,
maar 't geeft niet...
Wat wil je, soms een 8 eetfestijnen per weekend.
Al is er gelukkig nog veel afwisseling
en ook wel lekker eten overal.
't Is culinair genieten!"


Dennis:
"Ik ben afgevallen! Jaja, echt waar!
Maar ik heb mijn oplossing gevonden:
na een weekend eet ik weinig van maandag tot woensdag,
of 't zijn wortelen, bananen enz.
Tegen donderdag krijg ik weer wat honger
en dan is 't weekend weer dichtbij hé..."



PRAKTISCH

* Campagnebal Dennis: 17 oktober in de Flora!
* Campagnebal Cali: 31 oktober in de Flora!

* Overhandiging lint Kandidoten: 
   zondag 20 september!

* Prinsenverkiezing: 
   zaterdag 16 januari!

Artikel met dank aan 2 fantastische kandidaten-Prins 2016!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten