Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 18 januari 2016

Carnavalaalstkoentje in het spoor van Prins Dennis: de eerste optredens... Prins van iedereen, maar ook 'Prins van Peiper en Zaat'!

Foto's & Filmpjes: ©Carnavalaalstkoentje: Prins Dennis 2016 

AFTERPARTY

Dennis De Wolf werd Aalsterse Carnavalsprins 2016! KLIK

Wie er ook Prins mocht worden,
Carnavalaalstkoentje ging nog een nachtje meefeesten...  
Na het officiële einde, gaf de nieuwe Prins nog een extra optreden in de Flora...


Meteen z'n ganse aanhang in extase...

Hun idool werd Prins Carnaval 2016



THE NEW CAT

In Bowling The New Cat op het Vredeplein,
tevens een campagnelokaal van Dennis vond dan de afterparty plaats...

Honderden carnavalisten kwamen even langs 
en Prins Dennis trakteerde op een vatje 
nadat hij ook wat liedjes de wereld in stuurde...



Prins Dennis:
"Het is misschien een betje staat, maar hier stoot de Prinsj van iederiejn, 
dus oeik de iëste Prinsj van Peiper en zaat!"


Prins Dennis:
"Ze willen allemool op de foto...
Ik zeg het, ik blijf er kalm bij.

Ik zal de mensen doen lachen
en humor zal er zijn...
Ik wil me ten volle tonen,
uit de grond van mijn ert...
Over 't kostuum wil ik niks kwijt,
maar ja, ik heb wel al een idee...
Nu eerst genieten!"


En wie het ook zou geweest zijn,
met de nieuwe Prinsj wou iedereen op de foto...



Met dank aan Prins Dennis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten