Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 31 januari 2016

Jens 'Snapt' het: Acteur wil Vlaanderen overdonderen met leuke snaps tijdens zondagstoet, samen met Possensje!

Foto: ©Carnavalaalstkoentje: Jens bij Possensje!

JENS

Acteur, mediafiguur en 'spring-in-'t veld' Jens Van Goethem wil tijdens Aalst Carnaval gans Vlaanderen laten meegenieten van 'Possensje via Snapchat'!

Hij contacteerde ons voor een reportage...

Carnavalaalstkoentje:
"Vertel eerst eens wie je bent?"

Jens:
"In mijn dagelijkse leven ben ik presentator bij DisneyChannel België, en ben momenteel ook te zien in de VTM-reeks 'Familie'.
Daarnaast deed ik ook mee aan een aantal programma's voor 'Vier' en 'Eén'...
In Familie speel ik momenteel een 'hangjongere' die probeert de brouwerij van Nico te saboteren...

Maar ik blijf vooral positief in het leven staan en het contact met de 'fans' en de mensen die mij volgen vind ik héél belangrijk."


Carnavalaalstkoentje:
"Hoe kwam je op het idee om iets te doen rond carnaval,
want je gaat mee in de stoet!"


Jens:
"Ik ben 22 jaar, kom van Dendermonde..
Ik ben wel enkele jaren naar de stoet zelf gaan kijken en daar werd ik telkens omver geblazen door de prachtige constructies van verschillende groepen!
Aalst Carnaval heeft me altijd al gefascineerd.

Ik heb heel graag interactie met 'mijn publiek' en dat zijn ondertussen een 90.000 volgers op Snapchat alleen al!
Ik had enkele groepen aangesproken met dit idee, of ze dit misschien zagen zitten om te doen.
Possensje reageerde laaiend enthousiast om hiervoor samen te werken.
Een Snapchat-verhaal over een dagje zondagstoet met Possensje!"



Jens:
"Ik loop dus mee met hen en volg ze een ganse dag:
van het schminken tot de vorming,
de stoet en erna...

Ik breng alles in kaart met leuke video's en foto's op mijn snapchat account (jensvangoethem) dit om mijn fans/volgers ook eens een inkijk te geven wat er allemaal bij komt kijken. Ook zal ik leden aan het woord laten en hen enkele vragen stellen die dag.
Degene die carnaval Aalst nog niet echt goed kennen,
krijgen van mij een 'kans' dat te doen...

En dat is de bedoeling:
een positief verhaal voor/over mij en voor deze carnavalsgroep."


Foto: ©Doop Possensje 2016

Carnavalaalstkoentje:
"Hoe zie je de totale impact?"

Jens:
"Ik verwacht dat het een hectische, maar toffe dag zal worden.
Maar waar ik wel plezier zal kunnen maken!
Mits af en toe wat 'Possensje' ..." *lacht*

Facebook Fanpage: https://www.facebook.com/JensVanGoethem1
Twitter: https://twitter.com/JensvGoethem
Snapchat: Jensvangoethem

Met dank aan Jens Van Goethem en AKV Possensje!
Thema Possensje? KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten