Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 12 november 2017

Campagnebal Kandidaat-Arendprins 2018 Katleen - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL KATLEEN VER 'N OREND 2018

Onder ruime publieke belangstelling mocht Katleen het 1e Campagnebal ver 'n Orend geven, van de 2 officiële Kandidaten-Arendprins 2018!

Katleen verraste haar fans met een leuk decor, toffe sfeer en vooral een vrolijk bal, waarop iedereen zich amuseerde!


Katleen:
"Het was een superfeestje!
Ik zou graag mijn team bedanken, omdat ze er weer stonden en zéker mijn decorteam voor het prachtige decor dat ze voor me bouwden.
En ook lof aan de mensen van de kleding, schmink, 'haar' en de danseresjes niet vergeten...
Het was 'af' tot in de puntjes.

Ik zag vele tevreden gezichten, véél volk in Halle 13 en iedereen vertelde dat hij of zij zich amuseerde.
Dat maakt me ook gelukkig!
Bedankt aan de fans, aan het publiek, aan de Orendse en Oilsjterse carnavalisten...

Wat mij betreft: er komen nog vele feestjes aan en ik zal er zéker staan op de Orendse kiezink!
Groetjes van Katleen!"



CAMPAGNELIEDJES





SFEERFOTO'S


Reportage: Carnavalaalstkoentje / Patrick De Boeck
Foto's en Video: ©Patrick de Boeck
ALLE foto's van Patrick op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten