Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 31 maart 2018

Aalst Carnaval 2019 - Massi is Kandidaat-Prins!


MASSI VER 2019

In een goedgevuld Volkshuis stelde Massimo Semeraro zich, op vrijdag 30 maart 2018, voor als Aalsterse Kandidaat-Prins 2019!

'Massi' is de naam, die iedereen al altijd gebruikt voor deze 'spring-in-'t-veld', met Italiaanse roots.
Hij wil én zal er een 'op en top superplezant jaar' van maken!


Silke Hermans was onze verslaggeefster ter plaatse....

CAMPAGNELIEDJE



VOORSTELLING

Massi:
"Het was een gerucht dat al even leefde en vooral bij mezelf vele jaren 'kriebelde': Kandidoot-Prinsj worden met één grote droom: die van de scepter als Prins van de stad Aalst 2019!

Aalst is een stad om 'van te dromen' en dus ook mijn 'droomstad' en hier wil ik mijn 'droom' waarmaken!
Ik ben 25 jaar, geboren en getogen in Oilsjt, een vader met Italiaanse roots en een Vlaamse moeder, ik ben schrijnwerker van beroep...

Voor wie nog meer wil weten: 1 meter 74 voor een 72 kilo startgewicht... Nu ja, we zullen zien hoeveel daar nog bij gaat komen, in hoeverre een kandidaat 'aandikt'.

In ieder geval, in dit 'Massi-jaar', mogen alle carnavalisten en groepen op mij rekenen!
Ik zal ervoor gaan en overal aanwezig proberen te zijn: van het lopen voor het goede doel, tot het samen drinken van een pint, wekelijks erop uit trekken met mijn campagneteam en supporters..."



Massi:
"Mijn getuige is 'De Witten' en mijn campagneleider Steve Vandyck. 
Verder mag ik rekenen op onder meer de ervaring van Prinsen als Frank en Patrick, maar ook Raf, allemaal mensen die me zullen bijstaan, samen met zovele anderen!
Uiteraard ook met de volle steun van mijn familie...
Kortom: we gaan alles geven en de leukste en zelfs gekste dingen beleven in Aalst en omgeving!"


Massi:
"In het weekend adem ik muziek in en uit, als DJ achter de draaitafel.
Als carnavalist was ik ooit actief bij De Sjattrellen en sinds zes jaar bij De Steijnzoel'n.
Daar probeer ik me creatief uit te leven.
Als ik afgeborsteld en zot wil doen, loop ik thuis rond in mijn favoriete outfits, Italiaans gestylde mode of mijn trouwe roze onderbroek met witte bollen.

Ondanks alles en het graag zien van vrouwelijk schoon, ben ik toch lange tijd vrijgezel geweest! Maar nu heb ik een relatie met Elien. 

Ikzelf wil me dit jaar als een 'ludieke, grappige en speelse, iets alternatief denkende en wat buiten de lijntjes kleurende' Kandidaat-Prins tonen.
Volks en aanspreekbaar, maar bovenal zeer sociaal in de omgang met iedereen en mijn medekandidaten..."



EETFESTIJN EN CAMPAGNEBAL

Massi:
"Ik nodig iedereen ook uit op mijn eetfestijn op 23 en 24 juni in IBSO De Horizon. Italiaans getuned..

Je zult kunnen genieten van mijn tapasbord als starter, twee te degusteren hoofdgerechten, 'zacht gegaarde en gekruide zalm met tagliatelle' en mijn vermaarde 'salt'n bocca van kip met krielaardappeltjes. Als zoete afsluiter een echte tiramisu en voor de kindjes toveren we kipfilet met appelmoes en krielpatatjes als menu op tafel. Het Massi-team zal u het laatste weekend van juni gewoon culinair verwennen!

Maar noteer ook zaterdag 27 oktober in je agenda! Dé nacht met het extra (winter)uurtje...
Samen feesten we dan op mijn campagnebal in het Forum!
Jij verrast me met je aanwezigheid, ik zorg ervoor  dat je die avond nooit meer vergeet!
Reken maar op top DJ's, special guest(s), danseressen, mijn mede-kandidaten,... Mijn campagneshow- en affiche zullen die avond in de kijker staan, maar ook jij wordt deel van het geheel! Samen zijn we zoveel sterker dan alleen!"



ROOD

Massi:
"Rood is de kleur van de campagne pullover...
Met die 'rode campagnekleur', mijn Italiaanse grinta, en heel veel zin om alles tot een goed einde te brengen, stimuleert het me om er samen met heel Aalst een topjaar van te maken.
De kop is er af, organisatie staat, ambitie gekend en de jongensdroom... daar gaan we samen voor!
 

Om die droom écht waar te kunnen maken! 

Met de groeten van uw Kandidoot, Massi..."

SFEERFOTO'S

Diverse gastoptredens en een gezellige avond...

'Massi ver Oilsjt 2019' is officieel van start gegaan!


Reportage: ©Silke Hermans  & Kandidaat-Prins / Team Massi

• Foto's: ©Silke Hermans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten